Als standaard service in ons pakket bieden we thuisbezorging door een koerier aan. Op het moment dat u items op onze webshop besteld duurt het gemiddeld drie werkdagen voordat deze bij u thuis worden afgeleverd. De meeste webwinkels laten uw producten bezorgen door de reguliere transportbedrijven. Wij geloven dat we ons van onze concurrentie onderscheiden doordat we iedere koerier persoonlijk benaderen. In een kennismakingsgesprek met iedere koerier geven we aan dat de garantie voor ons van het grootste belang is. Op deze manier sluiten we diefstal en aantasting van uw goederen volledig uit. Op het moment dat een koerier niet aan onze strenge eisen kan voldoen wordt zijn arbeidscontract bij ons direct beëindigd en zijn wij bevoegd om een boete op te leggen. Dit is een van de maatregelen waarmee we uw goederen voorzien van de beste service die er bestaat. U kunt er van op aan dat uw goederen zonder beschadiging worden afgeleverd. Daarnaast bent u er door onze persoonlijke koerier service van verzekerd dat het pakket op het juiste tijdstip wordt afgeleverd. Hoe vaak komt het namelijk wel niet voor dat een bedrijf u vertelt dat een pakket tussen 12 en 5 bij u aan de deur wordt bezorgd. Dat betekent dat u dus de hele dag thuis moet blijven. Met onze koerier maken we de afspraak dat hij persoonlijk contact met u opneemt. Vervolgens kunt u met hem of haar een tijdstip prikken, zelfs ‘s nachts. Komt het u overdag even niet uit, dan spreekt u gewoon met de koerier af dat hij na middennacht bij u langs komt. Allemaal service die bij ons gratis in het pakket zit.

Persoonlijke afspraak met de koerier

Naast dat u de koerier telefonisch persoonlijk te woord kunt staan is er ook de mogelijkheid om voor eventueel een vervolg bestelling direct een tijdstip af te spreken. Doordat onze mensen een digitale agenda bij zich hebben kunnen zij direct inspelen op uw wens. Komt een tijdstip niet helemaal gelegen, dan zal hij of zij een afspraak verzetten om op die manier u van dienst te kunnen zijn. Service is bij ons een groot goed.